På Årsmøtet for Angstringen Norge 2023 den 19. juni 2024, ble det besluttet at navnet på foreningen skal forandres til Angstforeningen. Angstforeningen representerer noe nytt, og vi skal begynne med nye aktiviteter, i tillegg til de gamle. Det nye navnet gjør det også lettere å forstå hva vi jobber med.

Foreningen bygger videre på det arbeidet Stiftelsen Angstringen Norge jobbet for. Angstringen Norge var tidlig ute med selvhjelp/likepersonarbeid for mer enn 37 år siden. Det nye navnet og profil skal fases inn gradvis, og i en overgangsperiode beholder vi Angstringen som markedsnavn.

Angstforeningen er i en spennende tid med endring fra stiftelse til forening, ny generalsekretær og nye konsepter, men kjernen vår er fortsatt den samme. At vi med angst hjelper og støtter andre med angst.

Del på:

Mer informasjon?