Hjelp oss å hjelpe andre

Det er helt gratis å bli medlem!

Vi ønsker at terskelen for å bli medlem skal være så lav som mulig. Mennesker i alle samfunnslag sliter med angst, og derfor kan du melde deg inn uten å betale noe.

Skulle du ha ønske om å støtte vårt arbeide, er du selvfølgelig velkommen til det.

Støtt oss med ditt bidrag!

Vårt Vippsnummer er: 825940

Vipps

Angstringens hovedfokus er personer som plages av angst i hverdagen slik at det går ut over arbeid, studier og livskvalitet.

Med din støtte kan vi fortsatt bistå lokallag, spre informasjon og veilede mennesker med angst gjennom Angsttelefonen.

SAMMEN SKAL VI KJEMPE FOR:

• God livskvalitet for mennesker som sliter med angst. Flere tilbud og møteplasser for erfaringsutveksling, samtaler og veiledning av likepersoner.
  • Mindre skam og fordommer rundt angst og psykisk helse slik at de som sliter kan våge å snakke om det og søke hjelp i tide.
  • Bedre fokus på mental helse i skole, arbeidslivet og det sosiale fellesskapet,
  • Et bedre samarbeid mellom offentlige og frivillige tilbud innen psykisk helse.
  • Bedre muligheter til å bli hørt og få hjelp uavhengig av funksjonsnivå og økonomi.

Når man driver med noe så sårbart som frivillighet og psykisk helse, så står lokallagene i fare for nedleggelse. Som medlem i Angstringen bidrar du til å hjelpe de som sliter med angst i hverdagen.

Medlemsfordeler

Fri tilgang til grupper

Fri tilgang til våre grupper, enten fysisk eller digitalt.

Jobbe frivillig

Mulighet til å jobbe frivillig for en sak med mening.

Passer for alle

Et medlemskap i Angstringen passer også for deg som ikke sliter med angst, men ønsker å bidra til å hjelpe andre.

Din bedrift kan støtte vårt arbeid

Sykefravær fra arbeidsplassen er et negativt, økende fenomen. Stadig flere er langtidssykmeldt på grunn av psykiske plager. Det behøver ikke være på grunn av arbeidsmiljøet, men for deg som arbeidsgiver er det nødvendig og viktig å ha arbeidstakere som trives og som holder seg arbeidsføre.

Vi kan hjelpe deg å hjelpe

La oss komme på besøk til din bedrift og fortelle litt mer om hvordan angst ofte utarter seg, hva det kan skyldes og hva som kan gjøres.

Ta kontakt med oss på post@angstringen.no i dag, eller ring 40 17 44 31.

Bli medlem i dag! Det er GRATIS.

Navn
Fylke
Ønsker du å motta nyhetsbrev?