Hos deg

Angstringen hos deg

Dersom du ønsker du å delta i en selvhjelpsgruppe kan du fortrinnsvis kontakte Angstringen lokalt. Oversikt over hvor Angstringen i dag er etablert og kontaktinformasjon finner du under.

De stedene det ikke er opprettet egen e-post eller telefon går kontakten via Angstforeningen.

Finner du ikke Angstringen i ditt nærmiljø, ta kontakt med Angstforeningen og meld din interesse, så vi sammen kan etablere oss.

Arendal

Kontakt oss direkte ved å sende en e-post til: arendal@angstringen.no eller ring 90 98 48 43.

Bergen

Ta kontakt om du ønsker mer informasjon eller ønsker å delta i selvhjelpsgruppe hos oss! Kontakt oss direkte ved å sende en e-post til: bergen@angstringen.no

Bodø

Drammen

Kontakt oss direkte ved å sende en e-post til: drammen@angstringen.no eller på telefon 45 44 09 42.

Fredrikstad

Kontakt oss direkte ved å sende en e-post til: fredrikstad@angstringen.no eller ring til Angsttelefonen på 40 17 44 31.

Grimstad

Kontakt oss direkte ved å sende en e-post til: grimstad@angstringen.no eller ring til Angsttelefonen på 40 17 44 31.

Hadeland

Kontakt oss direkte ved å sende en e-post til: hadeland@angstringen.no eller ring til Angsttelefonen på 40 17 44 31.

Halden

Kontakt oss direkte ved å sende en e-post til: halden@angstringen.no eller på tlf. 90 06 87 51.

Hedmarken

Kontakt oss direkte ved å sende en e-post til: hedmarken@angstringen.no  eller på tlf.  97 34 54 72.  Du finner også Angstringen Hedmarken på Facebook eller Instagram.

Kristiansand

Kontakt oss direkte ved å sende en e-post til: kristiansand@angstringen.no eller ring 90 98 48 43.

Lillestrøm

Kontakt oss direkte ved å sende en e-post til: lillestrom@angstringen.no eller ring Angsttelefonen på 40 17 44 31.

Moss

For deltakelse i Moss eller spørsmål, kontakt Angstringen Norge ved å sende en e-post til: moss@angstringen.no  eller ring oss på telefon 900 68 751.

Nordre Follo

Kontakt oss direkte ved å sende en e-post til: follo@angstringen.no eller på tlf. 40 17 44 31.

Oslo

Kontakt oss direkte ved å sende en e-post til: oslo@angstringen.no eller på telefon 95 23 65 44.

Du finner også Angstringen Oslo på Facebook.

Sandefjord

Kontakt oss direkte ved å sende en e-post til: sandefjord@angstringen.no eller ring til Angsttelefonen på 40 17 44 31.

Støtt din lokale angstring med Grasrotandel fra Norsk Tipping:

Grasrot QR Kode Sandefjord

Sandnes

Kontakt oss direkte ved å sende en e-post til: sandnes@angstringen.no eller ring til Angsttelefonen på 40 17 44 31.

Stavanger

Kontakt oss direkte ved å sende en e-post til: stavanger@angstringen.no eller ring til Angsttelefonen på 40 17 44 31.

Du finner også Angstringen Stavanger på Facebook.

Trondheim

Kontakt oss direkte ved å sende en e-post til: trondheim@angstringen.no eller ring til Angsttelefonen på 40 17 44 31. (Telefontid mandag til fredag fra 10:00 til 14:00).

Du finner også Angstringen Trondheim på Facebook.

Støtt din lokale angstring med Grasrotandel fra Norsk Tipping:

Grasrot QR Kode Trondheim

Tromsø

Kontakt oss direkte ved å sende en e-post til: tromso@angstringen.no eller på tlf. 40 17 44 31.

Tønsberg

Kontakt oss direkte ved å sende en e-post til: tonsberg@angstringen.no eller på tlf. 40 17 44 31.

Ålesund

Kontakt oss direkte ved å sende en e-post til: aalesund@angstringen.no.